Παρασκευή 3 Δεκεμβρίου 2010

Έφυγε από τη ζωή ο Λώλος του Αστέρα Εξαρχείων

Έφυγε από τη ζωή ο Μιχάλης Λώλος, ο μακροβιότερος Έλληνας προπονητής. Υπήρξε το σύμβολο του Αστέρα Εξαρχείων και η προσφορά του στο σύλλογο είναι ανεκτίμητη. Υπηρέτησε την ιστορική αυτή ομάδα από τα τέλη της δεκαετίας του ’50 ως ποδοσφαιριστής και στη συνέχεια διατέλεσε προπονητής για 33 συνεχή χρόνια.

Τα Εξάρχεια, το τοπικό ποδόσφαιρο και ο αθλητισμός ήταν όλη του η ζωή. Πάντα με το χαμόγελο και τις ατάκες του, έμπαινε στο γήπεδο πρώτος και έφευγε τελευταίος. Ήταν ο άνθρωπος που συνέδεσε το όνομά του με τον Αστέρα Εξαρχείων και αποτέλεσε εξέχουσα φυσιογνωμία στο χώρο του ερασιτεχνικού ποδοσφαίρου.

Η ανακοίνωση που εξέδωσε ο Αστέρας Εξαρχείων ανέφερε τα εξής :
"Σήμερα 16/11 όλοι μας θρηνούμε την απώλεια του ΓΙΓΑΝΤΑ ΜΙΧΑΛΗ ΛΩΛΟΥ. Ο Μιχάλης διετέλεσε για πάνω από 50 χρόνια παίχτης και προπονητής της ομάδας που αγαπάμε και υπήρξε εξέχουσα φιγούρα της γειτονιάς των Εξαρχείων! Σύσσωμος ο κόσμος του Αστέρα θρηνεί την απώλεια του Μιχάλη και εύχεται ας είναι ελαφρύ το χώμα που θα τον σκεπάσει. Η κηδεία θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη στο Α' νεκροταφείο Αθηνών και ώρα 3 μ.μ. ΜΙΧΑΛΗ ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ, ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙ ΨΗΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΑ ΝΑ ΠΑΙΞΟΥΝ ΜΠΑΛΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ!!!"

Ο Μιχάλης Λώλος ήταν η «ψυχή» των Εξαρχείων, εκεί όπου πέρασε την ζωή του ολόκληρη. Ο «γίγαντας» όπως τον αποκαλούσαν όλοι στην Πλατεία, ήταν πάντοτε δίπλα στα νέα παιδιά, τόσο στους ποδοσφαιριστές της ομάδας, όσο και στους φιλάθλους της και ήταν περήφανος γι αυτούς...

Αλλά και οι οπαδοί του Αστέρα Εξαρχείων τον τιμούσαν με τον δικό τους τρόπο, με το πασίγνωστο σύνθημα που τράνταζε την Αλεπότρυπα και όλοι τον αναγνώριζαν όταν έφευγε από το γραφείο του, διέσχιζε την Πλατεία για να φτάσει στο γνωστό Προποτζίδικο. «Γεια σου γίγαντα», του φώναζαν οι πιτσιρικάδες και ο κυρ Μιχάλης πάντα με το χαμόγελο τους έκανε πλάκα...

Η απώλειά του αφήνει το ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο σημαντικά φτωχότερο. Σίγουρα όμως, θα μείνει για πάντα στη μνήμη μας.

1 σχόλιο:

  1. σε λίστα σύμφωνα με στοιχεία μου αναφέρεται το όνομα του ΛΏΛΟΥ. Για να το πιστέψετε πρέπει να δείτε κ να ακούσετε σε δουλειά επεξεργασίας βιντέου μου 2006: http://www.youtube.com/watch?v=IAowlx8aM0A ΛΙΣΤΕΣ ΘΑΝΑΤΩΝ ΔΙΚΗΓ ΚΑ ΤΟ 2006 Κ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΜΕΧΡΙ 2012 ΗΛΙΑΔΗΣ . Για το ΛΩΛΟ είναι τα δύο πρώτα αρχεία μετά το ΦΙΚΑ αρχή της ταινίας.
    όσο για τη κοκακόλα στην οποία αναφέρονται οι δημοσιεύσεις για το ΛΩΛΟ, έχω να πω ότι μου θύμισε τη δική μου ιστορία: ότι πρέπει να είμαι τυχερή να πετύχω μαγαζί όπου να πουλήσει σε μένα κοκακόλα που να μην μου δημιουργεί με τη 1η γουλιά καύσιμο λες κ πίνω χλωρίνη, με τάσεις λιποθυμίας. Το ίδιο κ με τη ζάχαρη. Ήδη φυλάσσω το τελευταίο πακέτο ζάχαρης που αγόρασα «για να το δώσω αν μου δοθεί ευκαιρία στον υπουργό υγείας να ρίξει στο καφέ του από αυτή τη ζάχαρη». Όσο για τους φούρνους? Καλύτερα να μην περιγράψω γιατί θα γίνω κουραστική. Αλλά να πω ότι συμβαίνει ακριβώς το ίδιο. Κ αυτά συμβαίνουν κ στην μητέρα μου στην περιοχή όπου ζει. Βλέποντας τις ταινίες μου θα σας δώσουν απάντηση οι ίδιοι συμμετέχοντες από που βρίσκονται τα χρήματα για τέτοια φαινόμενα. Κ θα γίνει αντιληπτό γιατί φεύγουν τόσοι άνθρωποι. Όσο για ηχητικά ντοκουμέντα με νοθεύσεις προϊόντων θα βρείτε στις διευθύνσεις ταινιών μου: http://www.youtube.com/watch?v=daha5U7HezU http://www.youtube.com/watch?v=6pTI3bI-X24 ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ ΚΑΥΣΙΜΩΝ Κ ΑΕΡΙΩΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή